DOŚWIADCZENIE


Agencja Image Public Relations została założona w 2002 roku przez Annę Stępień. Pomysłodawczyni jest absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego oraz programu studiów podyplomowych MBA Francuskiego Instytutu Zarządzania. Doświadczenie z zakresu public relations, promocji i marketingu zdobywała począwszy od 1993 roku wraz z narodzinami tych specjalizacji na naszym krajowym rynku.

Anna Stępień współtworzyła strategię PR w Elbrewery Co Ltd., kreując nową markę EB. Współpracowała wówczas z wiodącymi światowymi agencjami: Leo Burnett, Ogilvy & Mather. (Współpraca zaowocowała powstaniem pierwszego polskiego filmu reklamowego emitowanego w stacji MTV).

Wraz z przekształceniami i reorganizacją Elbrewery (potem już Grupy Żywiec) Anna Stępień zajmowała się PR korporacyjnym.

Następnie została menedżerem wspierającym sprzedaż na rynkach zagranicznych – USA, Kanada, Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Rosja. W tym czasie powstały m.in.: kampania PR w Londynie wspierająca sprzedaż marki EB w pubach i supermarketach TESCO, a także pierwsza kampania outdoorowa w Kaliningradzie.

Podczas Dni Europejskich w Hamburgu zaprojektowała i zorganizowała stoisko promocyjne Elbrewery, jako jedynej polskiej firmy, zdobywając tym uznanie w oczach tamtejszych mediów.

W latach 2000 do listopada 2001 Anna Stępień pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu i PR w firmie Prokom Software S.A. Na tym stanowisku odpowiedzialna była za organizację największego turnieju tenisowego w Polsce – Idea Prokom Open, koordynowała także wszystkie związane z imprezą przedsięwzięcia. W tym czasie w ramach nowo powstałej Fundacji Ryszarda Krauze, odpowiadała za kampanię promocyjną książki o jednostce specjalnej GROM.

Jednocześnie od 1998 roku pełni funkcję niezależnego konsultanta ds. public relations, promocji i marketingu, współpracując z menedżerami wiodących polskich firm.

Od 2002 roku Anna Stępień swoje bogate doświadczenie wykorzystuje w samodzielnej działalności pod nazwą Image Public Relations.